רומן זדורוב : דרמה בתיק רצח תאיר ראדה: נמצאה שערה שאינה שייכת לזדורוב / זדורוב נחקר חקירה שגרתית עם כל עובדי בית הספר.. שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו. רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת:

זדורוב נחקר חקירה שגרתית עם כל עובדי בית הספר. תיק רומן זדורוב, הראיות החדשות בו ודוח המכון לרפואה משפטית מעלים שאלה משפטית מרתקת סביב המשקל לא לאפשר לעניינים שוליים להסיט את תשומת הלב מהתמונה המלאה. אין שום קשר בין רומן זדורוב לבין נוחי דנקנר. המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות. רומן זדורוב ביטל את תביעת לשון הרע נגד הפרקליטות:

יותר מצל של אמת? אותרו שערות הקושרות את א"ק לרצח תאיר ראדה ...
יותר מצל של אמת? אותרו שערות הקושרות את א"ק לרצח תאיר ראדה ... from www.davar1.co.il
אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. רומן זדורוב מכחיש את ביצוע הרצח. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. אין שום קשר בין רומן זדורוב לבין נוחי דנקנר. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה.

הוא מראה על המנעול הפנימי.

רומן זדורוב מכחיש את ביצוע הרצח. השופטים משוכנעים באשמתו וכך גם היה במקרה של עמוס ברנס שישב בכלא לחינם ובסוף מת בייסורים. הפרקליטות הסכימה לבקשת סנגורו הנוכחי של רומן זדורוב, שתבוצע בדיקת התאמה מיטוכונרדיאלית כאמור בין השערות הללו לבין פרופיל הד.נ.א של אק ובן זוגה לשעבר אח, על אף שהמדינה סברה על יסוד חוות דעת של מומחים שהערך. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: הוא מראה על המנעול הפנימי. אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. זדורוב נחקר חקירה שגרתית עם כל עובדי בית הספר. שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה.

פרשת הרוצח רומן זדורוב העלתה את נושא הראיות המוכמנות לקדמת הדיון, מדובר מהראיות שעלו מהחקירה הפלילית במשטרה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. השופט מלצר יכריע בבקשה למשפט חוזר עד אפריל מעריב. הוא מראה על המנעול הפנימי. רומן זדורוב יגיע לדיון בעניין בקשתו למשפט חוזר.

N12 - ההרצאה והסטודנט "השתול" שהובילו לראיה החדשה במשפט ...
N12 - ההרצאה והסטודנט "השתול" שהובילו לראיה החדשה במשפט ... from img.mako.co.il
רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. הוחלט לחקור אותו באזהרה לאחר שהתברר שזרק את מכנסיו. תיק רומן זדורוב, הראיות החדשות בו ודוח המכון לרפואה משפטית מעלים שאלה משפטית מרתקת סביב המשקל לא לאפשר לעניינים שוליים להסיט את תשומת הלב מהתמונה המלאה. רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. הוא מראה על המנעול הפנימי. רומן זדורוב מכחיש את ביצוע הרצח.

בואו נעשה לרגע כאילו הוא לא הודה.

שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו. הפרקליטות הסכימה לבקשת סנגורו הנוכחי של רומן זדורוב, שתבוצע בדיקת התאמה מיטוכונרדיאלית כאמור בין השערות הללו לבין פרופיל הד.נ.א של אק ובן זוגה לשעבר אח, על אף שהמדינה סברה על יסוד חוות דעת של מומחים שהערך. המאזין תמך בהחלטה לשחרר את זדורוב למעצר בית וטען: רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. אולגה זדורוב שולפת ציפורניים, בספר דרמטי ומצמרר על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה, בעקבותיה נשפט בעלה רומן זדורוב למאסר עולם. הוחלט לחקור אותו באזהרה לאחר שהתברר שזרק את מכנסיו.

רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. חודש וחצי לאחר הולדת בננו הבכור, רומן התבקש להגיע למסור עדות בתחנת המשטרה. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. העליון הכריע כי רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה.

אזי לב-און כותב ספר על הקשר בין משפט זדורוב לבין הרשתות ...
אזי לב-און כותב ספר על הקשר בין משפט זדורוב לבין הרשתות ... from 103fm.maariv.co.il
הפרקליטות הסכימה לבקשת סנגורו הנוכחי של רומן זדורוב, שתבוצע בדיקת התאמה מיטוכונרדיאלית כאמור בין השערות הללו לבין פרופיל הד.נ.א של אק ובן זוגה לשעבר אח, על אף שהמדינה סברה על יסוד חוות דעת של מומחים שהערך. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. בית המשפט העליון דן בבקשת רומן זדורוב לקיים משפט חוזר בעניינו. אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע ברוב של שניים מול אחד: רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים.

רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני.

המכון לרפואה משפטית זימן הערב (חמישי) את סניגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, ואת נציגי הפרקליטות בעקבות מה שהם מגדירים ממצאים פורנזיים חדשים. השופטים משוכנעים באשמתו וכך גם היה במקרה של עמוס ברנס שישב בכלא לחינם ובסוף מת בייסורים. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. המאזין תמך בהחלטה לשחרר את זדורוב למעצר בית וטען: אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. קרא הכל על רומן זדורוב באתר גלובס: תיק רומן זדורוב, הראיות החדשות בו ודוח המכון לרפואה משפטית מעלים שאלה משפטית מרתקת סביב המשקל לא לאפשר לעניינים שוליים להסיט את תשומת הלב מהתמונה המלאה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. הוא מראה על המנעול הפנימי. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי. בואו נעשה לרגע כאילו הוא לא הודה.